Neueste Kommentare

ma he du bisch so geil hannes i hon di so fest liiep!!!
von müsle
vor 18 Jahre 1 Stunde
haha, des war luschtig =)
von viky
vor 18 Jahre 2 Stunden
!Jouhh SPANIEN
von Tete und cludra
vor 18 Jahre 4 Stunden
jouh wahre fans feiern auch im REGEN!!! :) SPANIEN
von Tete und cludra
vor 18 Jahre 4 Stunden
D großcousine isch oh allig of weg!! =)<br />
von Babsi
vor 18 Jahre 4 Stunden
du bisch oh allig nu am fäschta!! :-) grüaßli us vandans
von Hail
vor 18 Jahre 4 Stunden
Was söll des?
von Jessy
vor 18 Jahre 4 Stunden
Mai Hannes du bisch so an süaßa! Hdgdl Jessy vom Unterland
von Jessy
vor 18 Jahre 4 Stunden
di linke isch sicher voll süass ;-)
von Daniel
vor 18 Jahre 6 Stunden
goot wia kindisch isch des denn ? des isch miar ägatli so zimli
von Lea
vor 18 Jahre 12 Stunden
hdl mfg seppl
von trigler
vor 18 Jahre 14 Stunden
Hey Bunny! Mol isch lustig gsi!! hdgdl
von Vroni
vor 18 Jahre 16 Stunden
gnom mach nöschmol a schöners gsicht ha *smile*
von frechbin
vor 18 Jahre 17 Stunden
Auweh Halperlein do muasch no a bizle früaher ufstoh =)
von Marina
vor 18 Jahre 17 Stunden
mai janine wia immer voll süaß
von lisa
vor 18 Jahre 17 Stunden
dia wördn echt voll des süaßi päärli abge! i hoff es wört
von ma joo
vor 18 Jahre 17 Stunden
voll liab:)
von kaddi
vor 18 Jahre 18 Stunden
maiii iahr tätan no voll guat zem passa ;-)
von mrs anonym
vor 18 Jahre 18 Stunden
mai dr daniel ;)
von XxX
vor 18 Jahre 18 Stunden
dr blick vom sändy ;)
von muntafuneri
vor 18 Jahre 18 Stunden
:D loool
von kaathi :)
vor 18 Jahre 19 Stunden
looool a furchtbar wunderhübsches Fötilä wora
von kaathi :)
vor 18 Jahre 19 Stunden
Mei schätzle des war an coola obad, bin i froh das doch no blib
von Niiciiii
vor 18 Jahre 20 Stunden
jawohl resi :)
von heike
vor 18 Jahre 22 Stunden
moiiiii...geila obad gsi^^...hdl<3
von simon&#039;s chef
vor 18 Jahre 1 Tag

:: spark7 ::

Spark7 Freeski